Išči po točkah

Začetek: Andrejev dom na Slemenu

Konec: Blečji vrh

Razdalja: 91.5 km Čas hoje: 28 ur 30 minut Zahtevnost: Lahka pot Označenost: Označeno

Opis

višina: 1089 m Andrejev dom na Slemenu
Planinska postojanka:

Dom stoji na prisojni jasi na severovzhodni strani vrha Sleme (1167 m) v slemenu, ki povezuje Uršljo goro s Smrekovcem.

Sleme se imenuje tudi bližnji preval, kjer se regionalna cesta Šoštanj-Črna prevesi s Štajerskega na Koroško. Dom so v letih 1951/52 zgradili na pobudo PD Šoštanj s prostovoljnim delom ljubiteljev gora in predvsem takratnih delavcev Tovarne usnja Šoštanj; slovesno so ga odprli 21. septembra 1952. Poimenovali so ga po Andreju Stegnarju (1906-1981), pobudniku gradnje doma, takratnem predsedniku PD Šoštanj in direktorju Tovarne usnja Šoštanj. Leta 1960 so začeli graditi depandanso, ki so jo odprli 16. julija 1961. Do leta 1975 je dom upravljalo PD Šoštanj, potem pa ga je prevzela Tovarna usnja, ki je dom obnovila in sodobno opremila, pozneje pa so uredili centralno ogrevanje, napeljali telefon in uredili okolico.

Dom je stalno odprt.V dveh gostinskih prostorih je 84 sedežev, točilni pult; pri mizah pred domom je 52 sedežev; v 15 sobah je 31 postelj, na treh skupnih ležiščih pa 52 ležišč; WC, umivalnica in prha s toplo in mrzlo vodo; centralno ogrevanje, tekoča voda, elektrika, telefon.

test

Opis:

V dolini potoka Slanice se naši TV pridruži E-6. Od doma jo uberemo po ravnem kolovozu, vendar se začne kmalu spuščati po jv. pobočju Orlovega vrha (1109 m).

višina: 1110 m Orlov vrh

0.4 km, 10 minut Orlov vrh - Kreže

Opis:

Strmo pobočje pada proti potoku Slanica. Sprejme nas smrekov gozd. Ko pridemo na plano, zavije kolovoz levo proti bližnji Orlovi domačiji.

višina: 1046 m Kreže

1.8 km, 20 minut Kreže - Žlebnik

Opis:

Gremo po ravnem naravnost v bližnji gozd. Kolovoz se precej strmo spušča po gozdnatem pobočju. Po nekaj minutah zavijemo s kolovoza desno na stezo, ki kmalu postane lepa gozdna pot, na ostrem ovinku pa se priključi regionalni cesti Šoštanj-Črna na Koroškem. Od Andrejevega doma je 20 min. Na drugi strani ovinka se s ceste spustimo na gozdni kolovoz, ki pelje proti Žlebniku.

Ves čas hodimo po mešanem gozdu, zdaj navzdol, pa spet kratek čas po ravnem, dokler se po približno 10 min. od ceste ne znajdemo vrh precej strmega klanca. Po 10 min. spusta pridemo na planoto in tam že zagledamo Žlebnikovo domačijo, Šentvid pri Zavodnju 2, na drugem slemenu na v. strani cerkev v Zavodnju in v daljavi Pohorje. Od Andrejevega doma smo hodili 45 min.

višina: 760 m Žlebnik

Ni opisa
1.2 km, 20 minut Žlebnik - Turk (razpotje)

Opis:

Žlebnikova domačija je zapisana v zgodovino NOB. Ko je XIV. divizija po srditih bojih na Paškem Kozjaku in Graški gori prebila sovražni obroč pri Ravnah nad Šoštanjem, se je odpravila proti Belim Vodam in Goltem. Del borcev s kulturniško skupino je počival pri Žlebniku in tam so jih presenetili Nemci. V nenadnem napadu je v tem kraju v bližini rodnega Šoštanja 22. februarja 1944 padel borec NOV, vodja kulturniške skupine XIV. divizije in pesnik Karel Destovnik - Kajuh, star komaj 22 let. Pri domačiji je skromen graniten spomenik v njegov spomin. Po osvoboditvi je bil razglašen za narodnega heroja.

Od spomenika gremo mimo gospodarskega poslopja navzdol po travniku do gozdne ceste v smeri proti pobočju Loma (884 m). Po dveh minutah hoje po cesti zavijemo desno na gozdno stezo, po kateri se v nekaj minutah spustimo v dolinico na j. strani travnika. Nato zavijemo levo v gozd. Pot se precej spušča po ozki grapi med dvema bregovoma, potem pa postane steza, ki se strmo vijuga po pobočju Loma v tesno dolino potoka Slanica. Po 30 min. od Žlebnika stopimo v bližini ruševin nekdanje Turkove domačije na gozdno cesto, ki se pri gostilni Grebenšek odcepi od ceste Šoštanj-Bele Vode proti Slemenu.

Po cesti gremo približno 100 m navzdol in čez mostiček, nato pa zavijemo desno na precej strm gozdni kolovoz. Pri mostičku se ločimo od E-6, saj se ta nadaljuje po dolini.

višina: 560 m Turk (razpotje)

1.8 km, 30 minut Turk (razpotje) - Grebenšek

Opis:

Levo  cca 2 km do gostilne Grebenšek. Ampak tudi tam imajo ob ponedeljkih zaprto!

višina: 461 m Grebenšek

1 km, 20 minut Grebenšek - Mostnar

višina: 430 m Mostnar

Opis:

Pot po gozdu (potem ko malo naprej od križišča zaviješ levo gor)  najprej med hišami nato po gozdu ni najbolje označena, zato je treba paziti.

višina: 610 m Presečnik (razpotje)

5.6 km, 1 ura 20 minut Presečnik (razpotje) - Ljubija

Opis:

Še posebej ko prideš na enem mestu iz gozda, moraš prečiti asfaltno cesto in naravnost mimo weekendov! Čeprav bi glede na znak na zadnjem drevesu preden stopiš na asfaltno cesto krenil levo!  Pa tudi potem markacije niso najboljše, tako da sem v Lepi Njivi zavil po cestni oznaki desno proti Mozirju. (Čeprav v knjižici piše, da bi moral zaviti levo, a sem oznake spregledal!)

višina: 341 m Ljubija

0.8 km, 10 minut Ljubija - Mozirje

višina: 331 m Mozirje

Ni opisa
6.3 km, 2 uri 30 minut Mozirje - Dobrovlje (razpotje)

Opis:

Prvi problem v Mozirju je start. Če greš iz restavracije Gaj naprej (most čez Savinjo je za hrbtom) prideš najprej do table, kjer piše Loka.

Malo naprej je elektricni drog, kjer je markacija.

Ampak nato je križišce asfaltiranih cest, pa ne piše, da moraš desno. In potem je železnem drogu od vinske trte znak (a možno je, da ga listi prerastejo!). Ob brajdi levo proti gozdu!

Ko prideš iz Žagarjevega grabna čez travnik do asfaltne ceste, je past. Markacija je polomljena, zaviti moraš na desno in mimo kmetije. In ko se povpneš cca 20 metrov od kmetije gor, moraš zaviti desno na spodnjo pot! Markacije so potem zopet OK.

Pot je lepo označena. Edino na kmetiji Paragojnik se zaplete, ker kmet ne dovoli skozi dvorišče, čeprav so markacije. In ne preostane drugega, kot najprej po makadamski poti dol, nato po asfaltu gor, dokler spet na desni ne vidiš markacije. Z asfalta kreneš v gozd šele ko vidiš kapelico in pred njo markacijo.

višina: 750 m Dobrovlje (razpotje)

višina: 824 m Destovnik

višina: 882 m Jegovnik (razpotje)

Opis:

Cerkev Marija Čreta se že od daleč vidi. Je pa slabo označeno, kako do žiga. Takoj za tablo pri cerkvi je ozka potka dol čez travnik in po njej do prve hiše. Tam je žig in ne v Planinskem domu, kot piše v knjižici. In še: ob nedeljeh dopoldan gredo vsi k maši v Stopnik, zato je žig lahko problem!

višina: 925 m Sv. Katarina (razpotje)

Opis:

Takoj ko se spustiš dol do križišča (potem ko greš mimo cerkve sv. Katarine) je na križišču znak. Glede na puščico na tabli bi krenil na sv. Jošt v hrib. Narobe! Še naprej po cesti dol in nato na križišču desno! Ko greš mimo znaka na drevesu, ki opozarja na razgled, da se lepo vidi Vransko, se splača zaviti tistih 10 metrov.

Na enem mestu v gozdu je past. Na desni je studenec in takoj za njem je treba zaviti desno po ozki poti, ne naravnost oz. malo levo in nato navzdol!

višina: 936 m Pugrovo (razpotje)

Ta odsek nima nobenega opisa.
višina: 902 m Ručgar (razpotje)

višina: 977 m Ptica (razpotje)

1.6 km, 30 minut Ptica (razpotje) - Sv. Jošt

višina: 940 m Sv. Jošt

Opis:

Takoj naprej za cerkvijo sv. Jošta je na desni še kapelica sv. Gervazija in Protazija.

Pot se spusti do prelaza Lipa. Ampak od tam je treba slediti oznake za Smolnik (rdeče beli krog), saj oznak za E6 ni. Šele tik pod vrhom hriba (pot je ves čas makadamska) je znak in tam se pojavi markacija E6, ki ti pove, da si na pravi poti!

višina: 843 m Smolnik (razpotje)

Opis:

Potem greš ves čas po makadamski poti navzdol, v knjigi piše kmetija Jeseničnik.

višina: 848 m Jeseničnik (razpotje)

Ni opisa

Opis: Opomba: odsek je v osnovi opisan v nasprotno smer poteka, zato je potrebno to upoštevati pri navodilih

Mimo brunarice Jurček zavijemo po stezi čez pobočje proti beli hišici na robu gozda. Nekaj naprej od Jurčka se od naše poti na desno loči planinska pot v Motnik. Nad belo hišico, Rovt pod Menino 14, stopimo na razmeroma raven kolovoz, ki nas po mešanem gozdu na j. strani Medvedovega hriba kmalu pripelje do gozdne ceste. Po cesti gremo še naprej po ravnem do bližnjega križišča, potem pa kar naravnost in navzdol. Pazimo na markacije, ker je na poti še nekaj stranskih kolovozov. Ko pridemo iz gozda, zagledamo Jeseničnikovo domačijo. Do nje gremo po kolovozu proti gospodarskemu poslopju in hiši. Jeseničnikova domačija sodi v zelo razloženo hribovsko naselje Jeronim, 720 m, 211 preb., ki se v loku razteza od jz. pobočij Dobroveljske planote do j. pobočij Medvedovega hriba. Od Slopnika do Jeseničnika smo hodili 30 min.

Takoj za stanovanjsko hišo se z leve priključita E-6 in Savinjska pot (označena s črko "S" nad planinsko markacijo), a ne za dolgo. S travnatega pobočja se steza spusti v gozd in po njem proti grapi potoka Merinščica. Po 10 min. smo na razpotju: E-6 in Savinjska pot zavijeta desno proti Motniku, TV pa levo proti Orehovcu. Steza se precej strmo spušča po gozdnatem pobočju Medvedovega hriba nad grapo Merinščice. Po 20 min. od razpotja pridemo do domačije na Orehovcu (650 m). Na jv. strani lepo vidimo Kozico in Čemšeniško planino. Z Orehovca pelje TV v dolino potoka Merinščica po gozdni cesti, s katere se večkrat odpre lep pogled proti Vranskemu in naprej na Spodnjo Savinjsko dolino ter Dobroveljsko planoto s Šentjoškim vrhom (1077 m) in cerkvijo sv. Jošta pred nami. Po 25 min. zložnega spusta pridemo v zatrep doline tik pod gručastim naseljem Vologa, 588 m, 45 preb. Tam stopimo na asfaltirano cesto Vransko-prelaz Lipa (721 m) - Šmartno ob Dreti.

Do Vranskega je TV ves čas speljana po asfaltirani cesti. Po 10 min. pridemo v zaselek Kale, enega od devetih zaselkov naselja Jeronim, po 30 min. pa v gručasto naselje Prapreče, 402 m, 142 preb. Na s. strani doline se dviga strma Medvedica (604 m), na j. Blednik (659 m), na vzpetini Tabor (428 m) pred nami pa nas pozdravlja cerkev sv. Jeronima, zgrajena v prvi polovici 15. stol. Okoli nje je še zdaj taborsko obzidje. Še 30 min. in pridemo na Vransko.

višina: 933 m Preval Slopi

4.7 km, 1 ura Preval Slopi - Motnik

Opis:

Pred kmetijo je oznaka in zaviješ takoj za znakom levo dol na ozko pot obraslo s travo. Ko hodiš potem po gozdu, se ponovno odpre pogled na Vransko.

Malo pred ciljem tega odseka zagledaš cerkev v Motniku. Po nadvozu čez cesto Kamnik Vransko greš mimo oz. pred cerkvijo desno in na mostu obrneš levo do gostilne. Pazi: ob nedeljah je zaprto!

višina: 429 m Motnik

Ni opisa
1.1 km, 30 minut Motnik - Strmec (razpotje)

Opis:

Najprej od gostilne grizeš po asfaltu naravnost gor!

višina: 0 m Strmec (razpotje)

5.7 km, 1 ura 50 minut Strmec (razpotje) - Trojane

Opis:

Potem se cesta od Strmca spusti in ko zavije ostro levo, znak kaže, da je Bela naravnost.

Greš do mostu in nato malo za njim kreneš levo v hrib. Ko prideš iz gozda na travnik si praktično že v Lebenicah (vidi se samo en weekend levo ob poti). Ampak če pogledaš nazaj, vidiš v daljavi sv. Jošt!

Potem ko prideš iz vasi po klancu navzdol (vas Hribi) je na desni strani na električnem lesenem drogu markacija E6 in puščica desno in piše 90 m. Tam zaviješ na pot, ki pride čez cca 100 m v gozd in da nadaljuješ, moraš mimo železnih vrat. Ko prideš iz gozda nadaljuješ po pobočju čez travnik. Ta pot te pripelje do gasilskega doma na Trojanah, ki je na drugi strani ceste od gostišča Konjšek!

višina: 556 m Trojane

Opis:

Pot je lepo markirana. Edino ko prideš mimo tistega dela, ki je ves v pesku (kot opuščeni kamnolom!) po stezi navzdol, je na levi znak, kjer piše, da greš nazaj na Doline (ne Trojane) in naprej na Golčaj.

višina: 708 m Dolinar (razpotje)

5.4 km, 1 ura 40 minut Dolinar (razpotje) - Golčaj

Pot je lepo markirana.

višina: 688 m Golčaj

Ni opisa
2.1 km, 40 minut Golčaj - Šijo (razpotje)

Opis:

Vmes se med drevjem vidi globoko spodaj Blagovica.

višina: 667 m Šijo (razpotje)

Opis:

Gostišče na Limbarski gori je obnovljeno, a ni prenočišča!

višina: 772 m Limbarska gora

Ni opisa

Nadaljuješ po cesti proti razpotju.

višina: 698 m Limbarska gora (razpotje)

Opis:

V gozd zaviješ, ko na desni (prej  greš po cesti skozi vas Vodice) in potem ko že greš ven iz vasi Vodic, opaziš pušcico, kjer piše, da je Limbarska gora tam od koder si prišel. Sicer pa je orientacija za Moravče ves čas dva zvonika na cerkvi v dolini.

Sicer pa v Moravčah ni prenočišca niti ga ni naprej na naslednjem možnem cilju (Miklavž!).

višina: 377 m Moravče

Opis:

Naprej po cesti proti Češnjicam.

višina: 379 m Češnjice pri Moravčah

Opis:

Levo skozi gozd se povzpneš na sleme, prideš v vas Katarija. Že kmalu je na desno lep pogled na Triglav in na Kamniške z Moravčami spodaj.

višina: 573 m Grmače

1.5 km, 40 minut Grmače - Miklavž

Opis:

Ko prideš že proti koncu vasi (a se pot dolgo vleče po asfaltni cesti in ves čas po slemenu!) se vidi cerkev sv. Miklavža. Žig je v zadnji hiši na levi!

Potem greš naprej po cesti prideš do zadnje hiše na desni (ampak to je že tik pod cerkvijo na koncu asfaltne poti), kjer je na steni žig.

Z vrha zidu pri cerkvi se vidi GEOSS (ker je bilo oblačno se malo slabše vidi stolp med obema smrekama). V dolini Save je bila zjutraj ob 7.30 še megla, vidijo se Janče na vrhu hribov v daljavi.

višina: 696 m Miklavž

4.1 km, 50 minut Miklavž - Senožeti

Opis:

Takoj za hišo z žigom je treba čez travnik desno kreniti proti gozdu. Tu je markacija za nadaljevanje poti slaba.

Po cca 10 min hitre hoje navzdol je manjša past. Zelo jasen rdeče beli krog in pušcica kažeta, da je treba iti desno. A je treba iti levo dol, kar potrdi markacija E6 po ca 15 metrih!

Ko iz gozda prideš v vas Velika vas je kriza. Ker je ravno na izstopu iz gozda zgrajena nova hiša, ni markacij! Dejansko bi moral še cca 50 višinskih metrov naravnost po bregu dol. A je edino možno najprej desno skozi vas do prve ceste, ko lahko zaviješ levo in potem zopet po prvi cesti desno. Ampak tam je že markacija. Potem gre pot naprej po asfaltu. Ampak ali markacije ni ali pa sem jo spregledal, tako da nisem zavil s ceste in skozi gozd v vas Senožeti, ampak sem šel ves čas po cesti!

višina: 0 m Senožeti

0.6 km, 10 minut Senožeti - Jevnica

višina: 259 m Jevnica

Ni opisa
4.1 km, 1 ura 50 minut Jevnica - Janška voda (razpotje)

Opis:

Ko se povzpneš iz Jevnice iz gozda na travnik in prideš do asfaltirane ceste, kaže cestni znak na levo po cesti do Janč 5,5 km, na "kozolcu" kot turističnem objektu pa piše Janče 1 h na desno in tam je tudi znak E6. Ampak potem se markacije evropske pešpoti kar izgubijo in spremljal sem običajni rdeče beli znak skoraj do Janč, kjer je na desni znak za pot E6.

višina: 750 m Janška voda (razpotje)

Opis:

Na Jančah je cerkev, ki se sicer že od daleč delno vidi. Desno od cerkve je Planinski dom, pred njim je tabla.

višina: 790 m Planinski dom na Jančah
Planinska postojanka:

Dom stoji na kopastem Janškem hribu, najvišjem vrhu Janškega hribovja, na katerem je pri bližnji cerkvi tudi jedro razložene vasice enakega imena. Leta 1953 je PD Litija odprlo v domačiji pri Mahkovcu planinsko zavetišče, ki ga je leta 1954 premestilo v sosednjo domačijo pri Galetu. Medtem so začeli postopoma graditi planinski dom, v katerem so najprej, 1. maja 1957, odprli zavetišče, 11. oktobra 1959 pa celotni dom. Takrat je dom dobil sedanje ime v spomin na boje II. grupe odredov z Nemci na tem območju leta 1942. Dom so večkrat obnavljali in posodabljali; leta 1982 so napeljali telefon, leta 1988 pa so zgradili velik zbiralnik za vodo kapnico. Dom je stalno odprt, obratovalni čas od 8. do 22. ure. V dveh gostinskih prostorih je 80 sedežev, pri mizah pred domom pa 150, točilnica; v 6 sobah je 21 postelj, na skupnem ležišču pa 25 ležišč; WC, umivalnica in prha s toplo in mrzlo vodo; centralno ogrevanje, voda kapnica, elektrika, telefon.

Sprva precej ravna cesta pelje po razvodnem slemenu med povirjema potokov Mala Reka na s. in Zahujka na j. strani. Na hribu pred seboj vidimo cerkev na Jančah, na slemenu nad Malo Reko Veliko Štango s cerkvijo sv. Antona, na slemenu nad Zahujko pa Gabrje pri Jančah. Kmalu se cesta zložno spusti na preval s križiščem cest in transformatorjem. Cesta naravnost pelje skozi Tuji Grm na Janče. Po njej gremo le nekaj korakov, potem pa zavijemo levo po stezi ob grmovju zložno navkreber v gozd. Lepa gozdna pot se zvije po gozdu, bogatem s kostanji, doseže odprto pobočje pod Jančami in se vzpne proti cerkvi, pri kateri pridemo na cesto. Le še nekaj korakov je do planinskega doma, h kateremu nas usmeri kažipot.

višina: 686 m Brezovo brdo

3.3 km, 50 minut Brezovo brdo - Prežganje

Od šole nadaljujemo TV po lokalni cesti proti Tujemu Grmu in Jančam. Cesta se zložno spušča v smeri proti sz., po pobočju nad povirjem potoka Pirnik, sicer pritoka Besnice. Po 15 min. se desno odcepi cesta v zaselek Brezova Ravan. Le-to sodi v naselje Volavlje, 600 m, 150 preb., ki ga vidimo na prisojnem pobočju v bližini. Vas so 4. avgusta 1944 požgali Nemci. Pred vasjo začasno zapustimo cesto, ki naredi velik ovinek skozi vas. Steza se vzpne na pobočje desno nad cesto. Najprej nam pomaga nekaj stopnic, potem pa pridemo po travniku na novo cesto na s. strani Brezovega brda (682 m) in po njej mimo počitniških hiš do ceste, ki smo jo prej zapustili.

višina: 630 m Prežganje

PREŽGANJE, 590 m, 120 preb. Razloženo naselje leži na prisojnem pobočju slemena in kopastega hriba, ki je razvodje med potokoma Reka na s. in Besnica na j. strani. Naselje obsega dve skupini hiš. Večje jedro je ob stranski cesti iz Zgornje Besnice na Prežganje, manjše pa ob lokalni cesti iz Trebeljevega, tik pod vrhom hriba. Župnijska cerkev sv. Marjete stoji na razglednem vrhu (657 m). Zgrajena je bila leta 1757, leta 1874 pa so jo povečali. Šolsko poslopje so postavili leta 1889; med NOB je bilo poškodovano, vendar so ga po vojni obnovili. Zdaj je v njem podružnična šola. V bližini šole je tudi trgovina. Na Prežganju so hudi boji divjali leta 1943 in 1944, ko so partizani napadli nemško postojanko v šoli in prosvetnem domu.

2.1 km, 30 minut Prežganje - Veliko Trebeljevo

V Velikem Trebeljevem se nam pridruži Papirniška pot (Vevška pot), s katero gremo skupaj do Pečarja nad dolino Besnice. Od Cenkarjeve domačije gremo nekaj korakov do regionalne ceste Ljubljana–Litija in po njej proti Litiji; po nekaj minutah se najprej levo odcepi cesta v Malo Trebeljevo, pri transformatorju pa še druga s TV. Usmeri se zložno navzgor mimo okrepčevalnice in skozi veliko naselje počitniških hišic. Z vrha vzpetine zagledamo cesto, ki povezuje Prežganje s cesto Ljubljana–Litija, in cerkev na Prežganju. Spustimo se do asfaltirane ceste ter se po njej zložno vzpnemo na Prežganje. Ob cesti so že hiše tega naselja. S ceste se odpira lep pogled na Posavsko hribovje s Kumom. Po 30 min. smo pri šoli in trgovini na Prežganju.

višina: 555 m Veliko Trebeljevo

VELIKO TREBELJEVO, 556 m, 77 preb. Gručasta vas leži na razvodnem slemenu med potokoma Besnica na z. in Reka na v. strani slemena. V bližini vasi, po njeni s. strani, je speljana regionalna cesta, ki prek Trebeljevega povezuje Litijo s Šmartnim pri Litiji, po dolini Besnice pa tudi z Ljubljano; do Litije je 12 km, do Ljubljane pa 20 km. Kraj je bil prvič omenjen že leta 1145. Vas je nekoč pripadala stiškemu samostanu, ta pa je zgradil tudi cerkev sv. Križa. Na zvoniku je letnica 1698, to pa je verjetno tudi leto postavitve cerkve. Kraj se razvija v privlačno turistično točko in je izhodišče za prijetne izlete. Na pobočju nad vasjo je urejeno smučišče, v okolici pa je precej počitniških hišic. Območje Trebeljevega je znano po nasadih vrtnih jagod.

1.6 km, 20 minut Veliko Trebeljevo - Kopance

Sprva ravna pot se pozneje zložno zvija navzdol po s. gozdnatem pobočju hriba Kopance (684 m) vse do bližine Velikega Trebeljevega, kjer spet pridemo na cesto, ki smo jo prej zapustili. Iz Leskovca je 60 min.

višina: 684 m Kopance

Ni opisa
0.5 km, 10 minut Kopance - Brdo (razpotje)

Desna cesta pelje na Obolno, po levi pa gremo le kratek čas do odcepa, na katerem nas markacije usmerijo desno na gozdno pot.

višina: 669 m Brdo (razpotje)

Ni opisa
0.7 km, 10 minut Brdo (razpotje) - Kraje (razpotje)

Precej ravna cesta pelje naprej po hrbtu med povirjema Velikega potoka na z. in Stiškega potoka na v. strani. Po 15 min. smo na razpotju.

višina: 686 m Kraje (razpotje)

Opis:

Desno in čez kratek čas ob leseni tabli Grosuplje 11 km levo.