Išči po točkah

Začetek: Sveti Jošt nad Kranjem

Konec: Lovski dom na Svetem Križu

Razdalja: 8.3 km Čas hoje: 2 uri 20 minut Zahtevnost: Lahka pot Označenost: Označeno

Opis

višina: 843 m Sveti Jošt nad Kranjem

Ni opisa

Ta odsek nima nobenega opisa.
višina: 678 m Čepulje

2.2 km, 30 minut Čepulje - Veliki rovt

Opis:

Po cesti do Planice, pred vasjo spomenik NOB v spomin borcem, ki so padli na bližnjem hribu Rovtu nad Crngrobom, med njimi narodni heroj Stane Žagar. Ob cesti na razpotju je lesen smerokaz k spomeniku v Rovtu 20 min, pot je urejena in markirana.

višina: 759 m Veliki rovt

0.4 km, 10 minut Veliki rovt - Planica

Opis:

S križišča gre desna cesta na Lavtarski vrh, leva pešpot v Crngrob. LPP zavije v vasi na desno po kolovozu.

višina: 731 m Planica

2.1 km, 40 minut Planica - Križna gora

Opis:

Nadaljujemo mimo letoviške hišice in čez rob hriba v gozd, nato gor na sleme in po njem v dobrih 15 min na Križno goro 678 m.

višina: 692 m Križna gora

Del Križne gore so Nemci požgali, na požig in v februarju 1944 padle borce opozarja obeležje NOB. Na Kalanovi hiši je plošča v spomin 4 padlim sinovom in hčerki.

Vredno je stopiti do poznogotske cerkve sv. Križa, ki stoji na slemenu malo dalje od vasi, v prezbiteriju so znamenite freske iz legend o sv. Urhu in sv. Korbinijanu, ustanovitelju freisinške škofije, oltar je baročen. V bližini cerkve lovska koča, za splošni obisk odprta ob sobotah in nedeljah. S Slemena je zanimiv razgled na Škofjo Loko in Kranj, Sorško polje, Selško dolino, Škofjeloško pogorje in Ratitovec.

Ta odsek nima nobenega opisa.