Išči po točkah

Začetek: Kal

Konec: Podvolovljek (Riher)

Razdalja: 32.7 km Čas hoje: 5 ur 40 minut Zahtevnost: Lahka pot Označenost: Označeno

Opis

višina: 1318 m Kal

1.5 km, 30 minut Kal - Atelsko sedlo

višina: 0 m Atelsko sedlo

Ni opisa

višina: 606 m Tratičnek (razpotje)

Ta odsek nima nobenega opisa.
višina: 703 m Roban (razpotje)

1.7 km, 30 minut Roban (razpotje) - Robanov kot

Opis: Opomba: odsek je v osnovi opisan v nasprotno smer poteka, zato je potrebno to upoštevati pri navodilih

Pri Rogovilcu zavijemo po brvi čez Savinjo in po bližnjici navzgor po klancu čelne groblje do gozdne ceste v Robanov kot. Po precej ravni cesti gremo mimo Pečovnikove in Govčeve kmetije do Robanove domačije. Malo pred Govcem se na desno odcepi pot mimo Vršnika, Haudeja in Kneza na Strelovec. Pred seboj imamo značilni pogled na Ojstrico in Krofičko z Robanovo domačijo v ospredju. Po 20 min pridemo do Robana.

višina: 604 m Robanov kot

Robanov Kot, 590 do 1220 m, 139 preb., je naselje samotnih in hribovskih kmetij v istoimenski dolini ter v dolini Savinje med Solčavo in Iglo. Naravno središče naselja je pri gostilni Rogovilec, kjer se odcepi gozdna cesta v Robanov kot in kjer je tudi AP. V dolini Savinje je poleg kmečkih tudi več drugih hiš. Dolina in naselje imata ime po Robanovi kmetiji, ki je največja v kotu. Tu je bil doma Jože Vršnik - Robanov (1900 - 1973), zbiratelj ljudskega blaga in imenoslovja na Solčavskem ter ljudski pesnik; veliko njegovih prispevkov je objavil tudi Planinski vestnik. Glavni vir dohodkov kmetov dajejo gozdovi in živinoreja. Bevškova kmetija ob Savinji ter Pečovnikova in Govčeva v spodnjem delu Robanovega kota se ukvarjajo tudi s kmečkim turizmom.

6.6 km, 1 ura 50 minut Robanov kot - Luče

višina: 516 m Luče

Ni opisa
1.1 km, 20 minut Luče - Lučnica (razpotje)

Ta odsek nima nobenega opisa.
višina: 523 m Lučnica (razpotje)

Ni opisa

višina: 556 m Podvolovljek (Riher)